2.b:Ponedeljek, 4.5.2020

Dobro jutro. Pa smo spet skupaj. Kako si preživela-a počitnice? Upam, da si užival-a. Vesela sem, ker se kmalu spet vidimo. Do takrat pa le pridno opravljaj vse naloge, kot si jih do sedaj.

MATEMATIKA

Delo v delovnem zvezku na strani 14 in 15.

  1. naloga na strani 14: Se spomniš, kako smo v šoli iz treh danih števil sestavljali račune?Dva računa seštevanja in dva računa odštevanja (pri seštevanju je vsota največje število, pri odštevanju pa zmanjševanec).

Poglej primer:

7, 8, 15

7 + 8 = 15

8 + 7 = 15

15 – 7 = 8

15 – 8 = 7

Si se spomnil-a? Poskusi še sam-a, saj bo šlo. Le večja števila so sedaj, saj računamo že do 100. Pri zadnjem primeru si sam-a izmisli števili. Ampak pazi, vsota naj bo enaka 98.

Mislim, da pri ostalih nalogah ne bo težav. Računaj počasi. Če potrebuješ, si nariši desetice in enice, lahko uporabiš tudi stotični kvadrat.

SLOVENŠČINA

Veliki pisani črki: Z in Ž   

Nadaljujemo z učenjem črk po enakem postopku kot doslej.          

  1. V Deželi Lilibi (šolska ulica) poglej kakšna je smer pisanja črke. Če imaš možnost tiskanja, si lahko delovni list za vajo pisanja črke tudi natisneš in povadiš še pisanje male pisane črke.

(https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/pisane-crke

  1. Vadi na list zapis črke po spodnjem načrtu. Najprej z barvicami( mavrične črke – kot običajno v velikem črtanem zvezku).
  2. Zapis v mali črtani zvezek, kot vedno naredimo pri obravnavi črk (črki Z,Ž). Napiši dve vrstici vsake črke.
  3. Pod črke napiši besede z malimi pisanimi črkami (zapis Z,Ž). Lahko še sam-a kakšno ime dodaš.
  4. Prepiši povedi iz zgornjega načrta zapisa. Piši s pisanimi črkami, tudi veliko začetnico. V črtovju pišeš v zgornjo in srednjo vrstico. Spodnja je še prazna. Pazi na lepo pisavo. Lahko dodaš še kakšno svojo poved.

Z veseljem pričakujem tvoj zapis.

SPOZNAVANJE OKOLJA

Gibanje in snovi SDZ stran 88/89

Se še spomniš pravljice o Bogdanki? So njene škarjice same rezale? Kaj so potrebovale, da so rezale?

Dobro si poglej delovne stroje v delovnem zvezku na strani 89 in preberi kaj piše. Na vprašanja odgovori ustno. Nalogo v zelenem okviru nekomu razloži.

Na slikah poglej kako otrok premika premika igračo.

Sedaj pa odpri Malo knjižico poskusov in reši naloge na strani 16. Namesto mivke lahko uporabiš kaj drugega. Če nimaš MKPO ti prilagam kopijo. Če nimaš možnosti tiskanja, lahko naloge prepišeš v zvezek.

ŠPORT

Današnji športni izziv najdeš na povezavi.

https://www.youtube.com/watch?v=Xyvds9S506A&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3srqLxV5ggQlE6_p2stGODbGgL3SsyOggfJtEilCjkSKTs_4THUyL7pN8

GLASBENA UMETNOST

Še vedno smo pri ritmu. Tolkalist Jaka Strajnar je za vas, ki imate pouk na daljavo, pripravil dva odlična glasbena izziva. To je tvoj glasbeni izziv tega tedna. Ko pridemo v šolo, mi boš izziv predstavil-a (morda ga bom ocenila). Lahko se naučiš spremljati pesmi iz posnetka, ali izbereš katero od pesmi iz glasbenega zvezka.

MucaMaca: https://youtu.be/yLvDfzWpe9c
Abraham: https://www.youtube.com/watch?v=9S4aUlyDAMk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3phJenjhGG2hnbDiqzy86G-nQjT_HQw8F–wzJo0NwZgHtLtDMtssSVg4

Pripenjam ti še povezavi na glasbo.

Muca Maca: https://www.youtube.com/watch?v=XI6yAiEd6BM

ABRAHAM:  https://www.youtube.com/watch?v=6RvALUJ6USU

Veliko veselja pri ustvarjanju.

 

(Visited 419 times, 1 visits today)
Ta vnos je bil objavljen v 2. B. Zaznamek za trajno povezavo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja